پیرلی شریک رسمی گودوود می شود.




پیرلی شریک رسمی جشنواره سرعت گودوود می شود.

گودوود همکاری چند ساله خود را با سازنده لاستیک پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر برای رویداد شاخص سالانه، جشنواره سرعت Goodwood اعلام کرد.

پیرلی که به خاطر فناوری و تولید پیشرفته خود مشهور است، از سال 2011 شریک انحصاری تایر F1 بوده و همچنین تامین کننده منحصر به فرد مسابقات جهانی رالی است قرار است با Goodwood همکاری داشته باشند.

پیرلی در جشنواره سرعت گودوود با دو فضای نمایشگاهی حضور خواهد داشت که عناصر کلیدی همچون: 150 سال تکامل در محصولات با تکنولوژی بالا، روحیه مسابقه ای، هنر و فرهنگ و پایداری به تصویر می کشد. یکی از فضاها به خانواده تایرهای نمادین P Zero اختصاص داده خواهد شد که در آن سه محصول جدید برای نشان دادن تجدید قریب‌الوقوع کل محدوده پیشرفته پیرلی نمایش داده خواهند شد.

دوک ریچموند، گفت: پیرلی شهرت برجسته ای برای برتری و نوآوری دارد، ویژگی هایی که آن را به عنوان یک شریک Goodwood مورد استقبال قرار می دهد. به‌عنوان پیشرو در بازار لاستیک‌های پرستیژ و عرضه‌کننده رسمی لاستیک‌های F1، اوج مسابقات اتومبیل رانی، ما هیجان‌زده هستیم که آن‌ها را برای سی‌امین سالگرد جشنواره سرعت داشته باشیم.

مارکو ترونچتی پروورا، معاون اجرایی و مدیرعامل پیرلی، گفت: «خوشحالم که پیرلی با جشنواره سرعت گودوود همکاری می‌کند و این برای ما بسیار مناسب است. پیرلی به‌عنوان یک رهبر بازار در لاستیک‌های سطح بالا، خود را در میان خودروسازان برتر و معتبر جهان احساس می‌کند. این همکاری برای توجه جشنواره به ورزش موتوری صدق می کند، حوزه ای که ما از سال 1907 در آن درگیر بوده ایم. در نهایت، و مهمتر از همه، ما با توجه به علاقه جشنواره به اشکال جدید تحرک پایدار و قدردانی از آن قدردانی می کنیم، زیرا ما بر توسعه فناوری های جدید برای ساختن تمرکز کرده ایم. تحرک همیشه پایدارتر است.»



منبع: https://www.tyrepress.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0